Wednesday 24 August 2011

Wednesday wishes (4)


1) Užívat si všech chvilek s Úžasňákem, protože brzy zase bude přes týden v Praze!





2) Všechny slunečné dny strávit venku, s lidmi, které mám ráda a poslední hodiny prázdnin ještě doplňovat tak potřebnou energii do školních dní!


3) Přestat se haštěřit s mamkou! (ale pokaždé za to vážně nemůžu já)



4) Tyhle šaty!!! ♥



5) Více sportovat!



6) Více péct!



momentálně jsme s J. u babičky, ale mám přednastavených pár článků a i tady se dá připojit na internet. :)

4 comments:

  1. Já bych si přála, aby ten úžasňák, kterého jsem potkala byl úžasňák na celý život :)) No to jen taková moje poznámka.. :D
    Tvůj úžasňák studuje v Praze? :)

    ReplyDelete
  2. Krásná přání a s většinou souhlasím :)

    ReplyDelete
  3. Slečno L.,
    máš krásná přání, která se ti určitě splní. S tím posledním můžeš začít hned a pak mi poslat ochutnávku ;).
    Vivi

    ReplyDelete
  4. Takže budoucí pan doktor :) A můžu se zeptat, jak zvládáte vztah na dálku? :)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!