Sunday 28 August 2011

Jak bylo u babičky..

Právě jsme se s J. vrátili od babičky z týdenního pobytu. Jen krátké shrnutí:

↑ jediná fotka z celého týdne, ani nebyl čas fotit. všimněte si, jak mi ladí crocsky s hrabičkami! naopak si nevšímejte toho, že mi leze celá podprsenka! :D




  • nabrali jsme snad každý deset kilo
  • jsem poštípaná od komárů a dokonce jedné vosy
  • upekla jsem J.-ovi super dortík (dám recept)
  • vzala jsem si od babičky pár věcí, něco jsem dostala
  • objednala jsem si kosmetiku z Avonu (na tu se moc těším!)
  • viděla mraky dílů Faktoru strachu
  • mám proleželá záda ze stanu, kde jsem neustále vpadávala během spánku mezi dvě matrace, jak jsme se tlačila na J.
  • ve stanu jsem se ani moc nebála, snad jen, když nás měl odfouknout vichr nebo nám protrhnout plachtu kroupy! :D
  • vyčvachtala jsem se v bazénu a párkrát i dokonce skočila ze stoličky, co mi J. udělal z rukou (a skákání se já bojím!:D)
  • snad ještě víc jsme se sblížila s Betinkou (J.-ovým psem)
  • užila si pařbu v garáži, na kterou jsme byli pozváni s babičkou
  • viděla jsem nametenou ségru, co v autě babičce vytrhla rádio :D
  • vypila mooc vodky :D

  • A HLAVNĚ CHCI ZPÁÁÁTKY! ♥

Momentálně se cpu dortíkem od druhé babičky a odpočívám po úklidu svého oblečení a svých věcí. Zítra budu sázet kytičky, co jsme dostala od J.-ovy maminky a půjdu se podívat s kamarády na koncert svého bývalého sboru. :)



4 comments:

  1. To je krásné, jsem moc ráda, že si takhle užíváš prázdnin :)
    Moc ti děkuju za milé komentáře, já ti přeji totéž!:)

    ReplyDelete
  2. to sis musela užít hezky :)

    ReplyDelete
  3. To je skvělé že ses měla fajn, no s Úžasňákem to snad ani jinak nejde ;)
    A podle bodu s vodkou to musela být jízda :D

    ReplyDelete
  4. joo, u nekterych babicek je proste k nezaplaceni :-)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!