Wednesday 10 August 2011

Láska na celý život (přinejmenším!)..

..aneb pár ťuků do klávesnice.

Věřím na osud. Seznámení s Úžasňákem mi tuto víru jen potvrdilo.

Jeden říjnový večer, počítač a zapnutý Facebook - ano, tenhle žrout času dokázal posloužit i dobrým věcem a jemu vděčím za svou lásku.


 ↑ o rok později na mé druhé prodloužené



Naprosto trapná konverzace o maturování z informatiky. Bylo mi patnáct, myslela jsem si, že udělám dojem velkým počtem smajlíků a stupidními odpovědmi na komentáře, na které sna dani odpověď nebyla potřeba. Naší "konverzaci" jsme asi po 150 komentářích u statusu jedné mé spolužačky přesunuli do zpráv a na chat, později do telefonu a za pár dní po neustálém plánování naší společné návštěvy prodejny kebabu jsem byla pozvaná na druhou prodlouženou tanečních naší školy. Běhala jsem po bytě, chytala hysterické záchvaty smíchu a běžela si půjčit šaty ke skvělé kamarádce. Naši neměli námitky (čemuž se doteď divím) a pustili mě s cizím klukem jen tak na prodlouženou. Táta byl dokonce paf z toho, že jedeme autem a ani jednou mi nevolali. Jindy by určitě aspoň poslali SMSku. Mohla jsem se vrátit do kolika jsme chtěla, ačkolvi byla druhý dne škola. myslím, že Úžasňáka zbožňovali ještě ten den, protože jsem přišla domů střízlivá a kolem půlnoci.

Před seznámením s tímhle klukem jsme byla zoufalá z toho, že moje "vztahy" (nesmějte se!) troskotají a nic nevychází. Když jsem poznala J. - tedy spíš když jsem si s ním psala - jsem věděla, že je to ON. Měla jsem zvláštní pocit v břiše, motýlci naráželi o stěny o stošest a já se cítila konečně vyrovnaně (to mi vydrželo až do teď na pár drobných karambolů).

Na tomto randíčku jsem mlela jen já a J. poslouchal a poslouchal, čímž si mě získal. Také jsme tancovali, ač jsem uměla jenom mazurku. Strašně se mi líbily jeho ruce, což se mi líbí doteď - jsou vážně krásné! Dokážete si představit ten pocit, kdy mě chytil za ruku a vedl na parket..

A také si odkážete představit ten pocit, kdy se se mnou rozloučil se slovy "Dobrou" a já šla domů. Myslela jsem, že omdlím, něco rozbiju nebo začnu brečet (což jsem pak i začala -ale štěstím, protože mi přišla SMSka - hádejte od koho).

Následné každodenní chození ven na procházky a  do kavárniček a postupné se prokousávání k prvnímu chycení za ruku, první puse bylo ještě o to krásnější. Trvalo déle než s ostatními a to mě jen utvrdilo v tom, že je to ON. Že nikam nespěchá, nic nemůžeme pokazit a nevadí mu, že já si chci užívat tohle krásné období počátku vztahu.


..to be continued



6 comments:

  1. Je to paráda mít někoho, na kom nám záleží. Také to prožívám. Také za to může internet. A možná ještě větší náhoda. Jednou jsem se nudila na chatu, seznámila jsem se s nějakým M., chvilku jsme si psali na icq, pak už ne. No a pak nějaký K. měl málo kontaktů na icq, tak si od M. nějaké vzal, mezi nimi jsem byla i já. Napsal mi. Poslali jsme si fotky. On že mě chce vidět. Tak jo. A pak po půl roce že se mnou chce chodit. Bylo mi před 14 narozeninami.. a tak že jo. A udělala jsem to nejlepší rozhodnutí. Je to můj první kluk a prošli jsme si naprosto vším. Bála jsem se ho chytnout za ruku.. a teď jsme spolu šťastně přes 4 roky =) Zatím. I když taky pár krizí bylo. Takže pokud potkají i vás, tak buďte silní a překonejte ty překážky, protože pak je ten vztah o to krásnější ♥ ♥

    ReplyDelete
  2. Ján jsem šťastná snad i za Tebe!! :) Moc vám to přeju...přijde mi, že jsi zamilovaná snad už 100 let a pořád víc a víc :)) A jsem tak ráda ŽE JSI TU!!! A ŽE TĚ MÁM:)

    ReplyDelete
  3. Mého bývalého mi taky přihrál facebook :) A taky vlastně náhodou. Bylo to krásné, ale bohužel jednu z krizí jsme nezvládli.. No můžu za to asi trochu já, v tu dobu jsem měla fajn kamaráda taky z fb (ale opravdu jen kamaráda), ale drahý to nedokázal pochopit. Což vlastně chápu, ale už je pozdě :)
    Tak snad ty neuděláš podobnou chybu a budete spolu ještě hooodně dlouho :)

    ReplyDelete
  4. Tolik ti to přeju! :) Krásně jsi to napsala...

    ReplyDelete
  5. Nezávidím, jen Ti to přeji! Je to jak z nějaký pohádky, krása!!

    ReplyDelete
  6. Taky jsme s polu s ondrou díky FB:)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!