Sunday 14 August 2011

The best holiday ever! ♥


čím začít? je toho tolik, tolik. snad jenom ve sledu, co všechno jsme za týden zvládli i nezvládli, jak jsme si úžívali nejkrásnějších chvilek spolu a bylo nám krásně. ♥







    • i přes nepříznivost počasí na začátku pobytu jsme chodili na procházky (když jsme doma, nechodíme ani když je krásně).
    • jsem hysterka. za 1. byl v Maximu článek o tom, jak zjistit, zda je Vaše přítelkyně hysterka pomocí malého testu a J.-ovi vyšlo, že ano. za 2. jsem byla šíleně smutná, protože mi řekl, že je malinko naštvaný a málem jsem kvůli tomu i brečela (slzy v očích už mě pálily!).

    • J. je vážně ten NEJLEPŠÍ chlap pod Sluncem a jinýho nechci. je tak moooc hodný, roztomilý, vtipný. prostě báječný! ♥

    • skočila jsem do 18°stupňového Mácháče.

    • víno mi moc nejelo, zato po šampsusu jsem vykřikovala, že budu blinkat. :D

    • neumím krupicovou kaši (i když na podruhé se mi povedla!) - dobře, byla blbost dávat půlku sáčku krupičky do asi 250 ml mléka.

    • J. má výborný vkus na písničky, což tedy není poznatek z dovolené, spíš jsem se v tom utvrdila (zato moje se mu moc nelíbily).

    • J. dokáže být i romantický. a MOC!

    • jsme závislí na luštění křížovek.

    • zkoukli jsme více filmů než doma.

    • J. dělá báječné snídaně a kupuje palačinky, které vyadává za svoje.

    • v chatičce je křivá podlaha, tím pádem křivý sporáček, tím pádem se mi jídlo k polovině hrnce vždy připeklo.

    • u Mácháče je vážně krásně, český moříčko. :)

    • nemám ráda automaty ve sprchách, které mi žerou peníze a sprchy, ze kterých má, ale neteče teplá voda.

    • Egypťan Sinuhet stále nepřečten, po večerech jsme spíše opakovali anatomii z hlediska čistě studijního - J. nesmí zahálet, pokud chce být vážně dobrým 
      doktorem!

    • mám se prostě prima a spousta věcí se mi zaryla do paměti. vím, že pro J. znamenám neskutečně moc, minimálně jako on znamená pro mě. říká se, že tyhle dovolené ve dvou bývají zkouškou pro páry. my touto zkouškou prošli nejlépe jak 
      jsme mohli!

    • lidem jsme asi připadali divní, protože jsme si v 15°C koupili dva kopečky zmrzliny.

    • houska namočená v mléce do sekané by se měla vždycky vymačkat!

    • asi zahodím všechny své šminky. chodit nenamalovaná je tak pohodlné a ušetříte spoustu času.

    • byla jsem dvojicí paní kolem 30-40 let nazvána modelínou, když jsem se kolem nich "promenádovala" v legínách, tričku, s neuspořádaným drdolem a nenamalovaná 
      směrem k WC.

    • ani jednou jsem nemyla nádobí, dokonce jsem ho ani nemusela moc často utírat. prý proto, že to neumím (ale já vím, že mi chtěl ušetřit práci).

    ..a spousta dalších věcí.

měli jsme se vážně strašně moc krásně, ještě teď a dlouho mě dovolená bude hřát u srdíčka. jsem nesmírně ráda, že nám babička zařídila dovolenou v kempu u Máchova jezera v moc pěkné útulné chatičce. jediné mínus bylo, že jsou tu palandy a tak jsme se s J. drželi za ruku přes uličku. překvapili mě u rodiče, kteří mě s J. na dovolenou pustili, ač jsou v některých věcech přísnější (tedy spíše taťka). jenže naši J. bezmezně uznávají a mají moc rádi, považují ho za chytrého a rozumného, což tedy taky je (občas).





↑ snídaně




↑ labutě na jezeře





↑ pohled z parníku



tento článek byl již publikován na předchozím blogu, ale chci se pochlubit i novým čtenářům. :)

5 comments:

  1. To musela být vážně dokonalá dovolená. Já vždycky tvrdím, že není potřeba jezdit někam k moři, vždyť u nás je tak krásně! Já osobně bych k moři už nikdy nemusela, raději bych cestovala po ČR s někým úžasným :)

    ReplyDelete
  2. Určitě na tebe nezanevřu :) Články o módě jsou náhodou fajn a inspirativní, ovšem celý blog o módě většinou není nic pro mě (i když se najdou výjimky) :)

    ReplyDelete
  3. Abych odpověděla na tvou otázku, kde beru peníze na všechny ty drobnosti :), tak odpovídám: něco mi dá většinou máma na cestu k P. (to by většinou pokrylo jen jízdenku do vlaku, ale P. mi to někdy velkoryse nechá), pak mi dal něco táta za vysvědčení, teď mě čekají narozeniny a taky mi brzy přijde za tento rok první výplata... :)
    Jinak, tenhle článek jsem ti už chválila na předchozím blogu, jsem moc ráda, že sis to tak užila a ty fotky o tom svědčí :)

    ReplyDelete
  4. Krásné, zamilované, moc milé. Jste prostě Úžasňákové ;-).
    Vivi

    ReplyDelete
  5. děkujeme moc! :) jste skvělé, holky! takovéhle komentáře jen a jen potěší! :)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!