Tuesday 25 February 2014

Playlist pro lepší den

Hudba mě provází každý den, ráno mi zlepší náladu společně s hrnkem kávy a loupáčkem, zabaví mě při někdy zdlouhavém cestování po Praze, odpoledne se při ní učím a večer si jen tak prozpěvuju u úklidu nebo přípravy večeře.

Můj vkus není nijak vyhraněný, uchvátí mě kdeco - od klasiky po nejnovější hit z rádia. Některé písničky se mi několik týdnů neohrají a neomrzí. Poslouchám je několikrát za sebou. A tak je to i se současným seznamem těch nejoblíbenějších. Máte to taky tak?

K hudbě patří tanec, tedy pokud tak můžeme nazvat zběsilé skákání po pokoji nebo kroucení se u sporáku nebo na židli. Hudba ve mě vyvolává jedinečné pocity a stejně tak i jakýkoliv pohyb do rytmu (nebo i mimo něj).

A co mi hraje do uší třeba dnes, při přípravě do dalšího semestru?









Posloucháte nějakého z těchto interpretů nebo jste je neznali? Jak velkou část dne doprovází hudba Vás? 



7 comments:

  1. Bez hudby bych snad nepřežila jediný den! Stačí jedna rytmická písnička a už se vlním do rytmu haha! One Direction jsou moji parťáci na žehlení :D jinak můj playlist je většinou takovej posilkovej :))

    ReplyDelete
  2. Na Bastille teď pojedu do Prahy na koncert a těším se úplně nejvíc! One Direction se mi i kupodivu líbí :-D

    ReplyDelete
  3. Já poslouchám jedině při práci, při učení bych se nemohla soustředit. Nejhorší pro mé spolužáky, kamarádky, rodinu je když ráno slyším písničku a pak ji celý den zpívám- protože zpívat vážně neumím :)

    ReplyDelete
  4. Ahoj,

    pozývam ťa ku mne na giveaway o handmade módny doplnok - krásny bodkovaný motýlik :)
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2014/04/giveaway-handmade-bow-tie.html

    Prajem krásny deň
    Ivana

    ReplyDelete
  5. Super hudba :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    ReplyDelete
  6. Super hudba, moc díky za inspiraci. Už mi to tu hraje!

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!