Tuesday 16 August 2011

Knihomolka

Znáte blázna, co má rád povinnou četbu a k maturitě přečtené všechny knihy už na přelomu 1. a 2. ročníku? Tedy ten potřebný počet, což je 30 knih.



Jsem milovnicí knih už od útlého věku, číst jsem se naučila už v předškolním věku kolem 5. narozenin a má první přečtená knížka byla Štěňátko Puňta. :)

Najdete mě na databázi knih jako Slečnu L. nebo na bookfan. Také jsem aktivní na čtení pomáhá, na což jsem velmi pyšná a brzy přidám článek týkající se tohoto projektu.


Do této rubriky hodlám přispívat:

  •  názory na knihy
  • doporučovat, co z povinné četby
  • psát o svých oblíbených knihách
  • psát o tom, co právě čtu
  • své oblíbené spisovatele
+ propojovat s rubirkou "Movies", kde budu hodnotit filmy ( i ty, které byly natočeny podle filmové předlohy)












5 comments:

  1. Páni tak ty opravdu vášnivá čtenářka :)) musím říct taky ráda čtu, ale opravdu celou povinnou četbu ještě přečtenou nemám :) a rozhodně se těším až tu najdu tipy na skvělé knihy, které budou stát za přečtení :))

    ReplyDelete
  2. Čtu ráda, ale bohužel přes rok nemám na knihy tolik času, kolik bych chtěla.. A k maturitě mám přečtenou tak čtvrtku seznamu, což mě trochu děsí.. Ale věřím, že to dočíst stihnu bez problémů za pár měsíců :)

    A moc děkuji za milé komentáře u mých článků, děkuji moc za pochvalu :)

    ReplyDelete
  3. A co se týče toho čtení pomáhá, teď jsem se zaregistrovala a už jsem přispěla na tři projekty! Takže děkuji tobě za tip, jsem z toho nadšená, hrozně potěší to, že můžu někomu alespoň kapku pomoci :)

    ReplyDelete
  4. Na tuhle rubiku se tedy moc těším! :)

    ReplyDelete
  5. Databáze knih je prostě nejlepší stránka s knihami =)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!