Wednesday 9 May 2012

FASHION: Kate Middleton

Dnes přináším článek do nové rubriky, která by se měla týkat lidí, kteří mě inspirují v módě a jejichž šatník se mi líbí. První "dámou na holení" je Kate Middleton - britská princezna a manželka prince Williama.

Do toho jsem byla asi do 7. třídy zamilovaná, pak jsem se přesunula k jeho bratru - byl to totiž drsňák, který válčil v  Afghánistánu. Moje kamarádka milovala a možná ještě miluje prince Charlese- nosila jeho fotku v peněžence ;D, takže zajisté souhlasíte, že má volba byla lepší.

Ale zpátky ke Kate, která mě uchvacuje především svou elegancí a vytříbeným vkusem. Ještě aby ho také neměla,když se pohybuje v těch nejvyšších kruzích. 



Kate je na módním poli slavná i díky svým kloboučkům a rozmanitým pokrývkám hlavy. Obdivuji její odvahu nosit je, i když jí velmi sluší a pak se asi nosí skvěle. Kdybyste nevěděli, jak mi popřát k narozeninám, nějakou tu ozdůbku bych si vybrala! ;)




Tak těmhle zeleným šatům tleskám! Jednoduché, ale nádherné. Barva skvěle kontrastuje s jejími vlasy a zářivým úsměvem. Williamův oblek by mému Úžasňákovi zajisté taky padnul. 



Kostýmky a kabátky tvoří značnou část Katina šatníku. Tento styl se zamlouvá i mě jakožto běžné smrtelnici. Odstíny modré nebo červené barvy jí krásně sedí a střihy taktéž.


Šaty, které nosí Kate bych chtěla mít ve své skříni. Navíc krásné lodičky nebo doplňky jako jsou kloboučky nebo psaníčka.. V jednoduchosti je krása! Šaty uprostřed jsou podobné mým vysněným na maturitní ples, co Vy na ně?

Na závěr ještě jedno přání. Ráda bych její vlasy nebo postavu! William si hold uměl vybrat..

Jaké jsou Vaše módní ikony? A uvítaly byste články na toto téma častěji?

2 comments:

  1. Tyhle články uvítám. Ráda se dívám na hezky oblečené ženy a to Kate rozhodně je. Kloboučky má občas fakt zajímavé, ale spíš se mi líbí v kratších šatech (jak ji tu máš v těch modrých s černým sáčkem), než v dlouhých šatech, které zakrývají její pěkné nohy.
    Každopádně jsem toho názoru, že mít peníze, tak jí každá z nás může konkurovat.
    A Williama jsem milovala dokud nezačal plešatět :D

    ReplyDelete
  2. Já myslím, že tenhle typ článků je moc fajn a já si ho vždycky ráda přečtu. Navíc Kate je vážně kus a každý její obleček stojí vážně za to, včetně těch báječných kloboučků a ozdob. Prostě jak říkáš, princ si prostě vybral moc dobře :-)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!