Sunday 18 September 2011

Pitomá náhoda!

Nejspíš jsem se o tom ještě nezmiňovala, ale na konci prázdnin se stala nepříjemná věc. Co nepříjemná, jedna z nejhorších věcí, která by mě nikdy v životě nenapadla, že se stane. Kamarád (především tedy J.-ův) měl nehodu. Dopadl po ní dost špatně. Vyboural se v autě, ale bohužel za nic nemohl - jel jako spolujezdec. Stalo se to, když byl na dovolené se svou přítelkyní, která naštěstí v autě nejela.



V pátek jsme za ním byli s dalšími kamarády na návštěvě v nemocnici. Naštěstí už ho převezli na "lepší" oddělení a navíc blíž k našemu městu. Z vyprávění šel mráz po zádech, i když některé části byly i vtipné - zvlášť ty, ve kterých popisoval svoje stavy po prášcích. Naštěstí už je nyní víceméně v pořádku, záleží teď jenom na tom, jak bude trpělivý a dokáže ležet. Bohudík za to, jak to dopadlo!

Moc obdivuju jeho přítelkyni, která s ním byla ještě dva týdny, které měla být ve škole, v nemocnici (a to letos maturuje. Je vážně silná, že to takhle skvěle zvládá. Já brečela, když byl J. ve vedlejším městě na infekčním s mononukleózou. Moc obdivuju i jeho, bere to všechno statečně. Myslím, že tohle jejich vztah ještě utuží. Nedokážu si představit, co bych dělala, kdyby se něco takového stalo J. Asi bych to nezvládala!

A nejvíc mě štve, že ten co to nejspíš zavinil, ujel od místa činu. A taky to, že na internetu všechno překroutili a přikrášlili tak, že mě málem ranila mrtvice, když jsem ten článek četla.

Určitě se za kamarádem ještě pojedeme podívat a doufáme, že bude brzy zase čilý jako rybička a někam společně vyrazíme! :)

6 comments:

  1. Bože. Doufám, že bude brzo v pořádku. To je příšerný. Taky si nedokážu představit, co bych dělala, kdyby se něco stalo mému milému. A to teď bude dvakrát týdně jezdit do školy a ze školy.. No, děje se to každý den. On ještě navíc motorkář a ti když mají nehodu, tak často smrtelnou.. Takže prostě jen doufám, že se mu to nikdy nestane.
    Přeju té slečně, ať tu maturu zvládne. Je moc silná a on ještě víc. Aaachjo =(

    ReplyDelete
  2. No teda, ty media jsou úplně nemožný. Pak čemu má člověk věřit.. Jinak držím palce ať je co nejdřív vše v pořádku. A ten co ujel tak na toho taky jednou dojde!!

    ReplyDelete
  3. Snad bude brzy v pořádku a musím s tebou jen a jen souhlasit.

    ReplyDelete
  4. jak jsem si tak přečetla, co máš ráda, jako bych to psala já :) přítele - já tedy toho svého :) francouzštinu, pečení (vaření mi moc nejde zatím), knihy a jídlo, slunce, cestování ... celá já prostě :)
    jinak co se knížek od Paula C. týče, Valkýry je jedna z těch jeho "poutních" knih, ty, pravda, jsou dosti duchovně založené, ale má taky tituly, které takové nejsou a můžu doporučit Záhir anebo právě Veroniku. jinak jsem četla jen Achymistu a Pátou horu a oboje jsou ty o poutních cestách. jinak je velký bestseller Vítěz je sám. což jsem nečetla, ale určitě je to super! je to poněkud tlustčí kniha, určitě přes 300 stran, ale věřím že to stojí za to. ostatí jeho knihy najdeš tu: http://www.coelho.cz/knihy/ skvělé je, že 13.10. má vyjít jeho nová kniha. opět dalš pouť :D ale i tak ji určitě přečtu, chci přečíst všechny jeho knihy.
    pokud bys ráda tipy na JINÉ knihy než od tohoto autora, můžu taky poradit :)

    ReplyDelete
  5. To je strašné.. Nejhorší je, když někdo doplatí na hloupost nebo chybu někoho jiného.. Hodně štěstí kamarádovi a hodně síly, i jeho přítelkyni, já bych to asi taky nezvládla...
    Snad je z nejhoršího venku a teď bude vše v pohodě :)

    ReplyDelete
  6. Obdivuju všechny, kdo jsou takto silní, když se něco stane nejen jim, ale hlavně někomu z okolí. Já většinou svoje problémy (zdravotních bylo víc než dost) zvládám, ale ty problémy ostatních mi dělají větší problém... Snad bude kamarád brzo v pořádku :)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!