Wednesday 7 September 2011

Jedna tragédie střídá druhou aneb večer plný hokejových slziček..

Facebook a snad všechny internetové servery jsou každodenně plné tragédií. Zasahují mě všechny, každá jinak, v jiné míře. Ta dnešní, o které už určitě všichni víte, mě však málem srazila k zemi. Jsem fanda do hokeje, především toho českého. Líbí se mi, když se před mistrovstvím světa nebo olympiádou Češi spojí a bojují za to stejné - VÝHRU. Hokej v nás probouzí vlastenectví.



Dnes zemřelo několik výborných hokejistů a ačkoliv je neznám, troufám si tvrdit že i výborných lidí. Nejprve jsem četla, že přežili dva, jeden už však prý podlehl zraněním v nemocnici. Byla jsem hlavně fanda "Rachny kachny", jak ho jednou nazval Robert Záruba.. Je mi líto, že náš hokej ztratil hokejisti, jejich rodiny otce, manžele a syny..
Janu Markovi se v červnu narodil syn a četla jsem v rozhovoru, že s ním prý ani nemůže být, že hned odjel na soustředění a moc se na něj a manželku těší, že za ním přijedou:
Je to těžké. Pro mě je rodina nade vše. Když se nám na začátku července narodil Honzík, tak jsem ho viděl jen tři týdny a pak jsem musel na soustředění. Jednou za dva týdny jsem v létě dostal od klubu na pár dnů volno, ale teď kluka vídám jen přes skype a na fotkách. Musím to ještě měsíc a půl vydržet, pak konečně přijedou manželka se synem za mnou.

Na Facebooku jsme našla tohle a moc se mi to líbilo:
 "Před pár měsíci byli hvězdami na zemi, teď jsou hvězdami na nebi. Jan Marek, Karel Rachůnek, Josef Vašíček. Hoši, děkujem za všechno!"


Navždycky pro nás budou hvězdami, navždycky zůstanou jejich činy v naší paměti. 

8 comments:

  1. Ona hokej v Nás probouzí vlastenctví, když už ne na nic na tento sport můžeme být pyšní. A proto i já soucitím s touto tragedii a nejvíc kruté mi je že ten malej dvouměsíční Honzík, nikdy nepozná tatínka :-((( a že Marek si tak málo užil syna. Je to kruté, v poslední době jedna katastrofa za druhou kam ten svět spěje?

    ReplyDelete
  2. děkuji za komentář :))

    Nu já zatím nepřišla na to jak ty fallowers tam dát :D ale je fajn, že sis mě přidala, ráda udělám to samé. Jinak v Anglii jsem si vybrala něco jako aupair, ale je to spíš o pomáhání v domácnosti.

    tahle zpráva mě taky dost šokovala, ikdyž nejsem žádnej fanda hokeje, nejvíc mě štve jak se kvůli domu zbláznil celej FB, zakládání nesmyslných skupin, k čemu to je... je to hrozný smutný, když prcek nepozná nikdy tátu :/ jenže bohužel život je takovej.

    ReplyDelete
  3. Nu já se tím pak provrtám a třeba si to tam nakonec dám :)

    no cviky ti moc dobře nedokážu vysvětlit. Většinou taková ta telocvičnová klasika :D na prsa, je to spíš i na ruce, upažit a pokrčit :D na břicho je nejlepší tahle stránka bricho.cz, a na stehna si lehnu na bok a zvedám jednu, pak se převalim a zvedám druhou :D

    ReplyDelete
  4. Ani nehovor, aj u nas cele Slovensko smuti za Palom Demitrom :(((

    Inak pozyvam ta moju prvu giveaway - parfum CK!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Nemyslím si že je to tragédie pro Česko, je to tragédie pro jejich rodiny, nic víc.
    Když umře obyčejný člověk, má rozhodně užitečnější povolání než je hokej a zemře.. píše se o něm někde? možná zmínka, když je to nějaký "kus" a přijdou na to média, ale truchlí celý Česko? ne, tak nechápu proč tolik povyku, kvůli lidem, který jste neznali osobně, ke kterým jste neměli nějaký opravdový vztah. Prostě je to blbost.

    ReplyDelete
  6. Neznala jsem je, ale hokej je jednou z mých vášní-ač pasivních. Je důležité probouzet v sobě vlasteneckého ducha alespoň někdy - a díky hokeji ho se probouzí ve spoustě z nás. Tedy ve mě a dalších fanoušcích přinejmenším. Myslím, že spousta lidí, co nemám rádo hokej, se přeci jen podívá aspoň na MS a je pyšná, že jsme vyhráli nebo dosáhli nějakého úspěchu! Neberu Ti Tvůj názor, že je Ti tohle jedno, že spousta lidí to hraje je pravda, ale já tohle myslím upřímně z celého srdce. Neznala jsem je osobně, ale přinesli mi mnoho radosti svými výkony a tím, jak náš stát pozvedávali alespoń po stránce sportovní.

    Myslím, že se mnou souhlasí spousta lidí a i kdyby ne, za svým názorem si stojím!

    ReplyDelete
  7. hehe děkuju :) no měřím 170cm, a zhubnout potřebuju jako sůl :D To se máš, že máš možnost chodit do fitka, já kdybych nebydlela na vesnice, kde jen jedna starobylá "místní posilovna" tak bych o tom taky uvažovala, ale už takhle mě vyjde autobus dráž než to fitko :D

    ReplyDelete
  8. Každá smrt nás zasáhne - i pokud se týká těch, které jsme neznali osobně. Určitě se nad tím pozastavil každý, nejen nejeden hokejový fanoušek.

    btw: Tou pozorností byl malý bloček s citáty, které jsem s citem a citlivě vybrala.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!