Friday 23 November 2012

Život s Louisem

Dnes jen krátce, přidávám pár fotografií našeho malého Louisíka, tedy spíše už velkého. Roste jako z vody a zlobí pořád víc a víc. V rodině jsem jediná, která ho nekrmí lidským jídlem (a navíc to naše není ani trochu zdravé, my prostě musíme jíst samé salámy, sýry, másla, sádla, atd - což tedy vadí i mně). Proto potom taky nejí granule a čeká, kdy odpadne kus kachýnky, kdy kus buchty.. Bohudík z něj zatím není kulička, ale co Vy víte, na jaké oblasti jeho zdraví tohle všechno působí.

Každopádně je to i přes všechny hlouposti, co provádí (roztrhal složenky, rozbalil a snědl snickersku, atd), náš miláček. Nejde ho nemít rád, už jen pro ten kukuč nebo jeho převalování se po zádech a žebrání o podrbání.. :)







↑ ještě jako maličký :)




↑ pořízeno telefonem a upraveno na instagramu, kde mě také nově najdete

nejoblíbenější činnost = válení se na zádech + dávka pořádného drbání 
nebo vyhlížení z okna a pozorování krajiny


Máte nějaké zvířátko doma vy? Chtěli byste? :)



6 comments:

  1. nununuuu:)
    taky našeho pejska nekrmím lidským jídlem, jen třeba když jím papriku nebo mrkev tak jí kousek dám a má z toho velikou radost:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. já neodolala a dala mu šunku, ale pak už jsme ji sama nejedla, aby si nemyslel, že je to moje jídlo. :D

      Delete
  2. Jej, roztomilý:)
    My máme doma andulku Pepína:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. máme taky andulku - Lori. přežívá už pěkných pár let. :D

      Delete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!