Monday 23 April 2012

COOKING: Okurkový salát


Dnes jen jednoduchý, rychlý recept na salát. Já jako milovnice zeleniny a ovoce se po něm můžu utlouct, navíc je zde skloubena s osvěžující okurkou a má oblíbená kyselost. ;)



Ingredience:

  • salátová okurka
  • 5 lžiček cukru
  • 5 lžiček octa
  • cca 250 ml vody
  • sůl
  • pepř
  • (mléko nebo smetana)

Okurku oloupeme a nastrouháme na struhadle. Do hrnečku si dáme cukr a ocet, zalijeme vodou až po okraj hrnečku. Důkladně promícháme a touto zálivkou zalijeme okurku. Osolíme, opepříme a popřípadě pozměníme tím, že vmícháme smetanu nebo mléko. (Tuto variantu preferuji)

P.S.: Jelikož mám velmi ráda kyselé, poměry octa a cukru si můžete pozměnit. 

Dobrou chuť!

6 comments:

  1. Mňaaam, ten se smetanou bych si dala hned! :) A děkuju za milé přání :).

    ReplyDelete
  2. Mňam, taky bych si dala :)

    ReplyDelete
  3. Nejhorsi je ze ja to moc dobre vim sama, mozek vi ze se na nej mam vykaslat a budu stastna, ale srdce neposloucha, chtela bych se znovu zamilovat :)
    jinak ja mam rada okurkovy salat sladsi, a treba se smetanou, mnam :p

    ReplyDelete
  4. Já mám teda radši bez smetany, jen tak s vodou, ale utlouct se po něm můžu stejně, klidně bych ho jedla k obědu samotný :-D

    ReplyDelete
  5. Taky mám tenhle okurkový salát moc ráda:) Akorát teda místo octa davám citrón a ještě navíc přidávám česnek :)

    ReplyDelete
  6. Přítelova rodina ho má jednou za dva týdny, ten čistě s vodou :) je super... jen přítel má pak pobryndané vousy :D

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!