Friday 9 March 2012

Nechte si poradit.

Zajásejte, protože i mě už dochází, že v některých ohledech bych svému okolí měla věřit. Většinou mi radí správně. A pokud se náhodou spletou (třeba v tom, že čokoláda, kterou jsem si koupila v Lidlu za 10 Kč ve slevě, bude dobrá nezkažená), věřte, že to nedělají naschvál (doufám!).



"Ta knížka je hrozná, ani jí nečti." Tohle mi před týdnem řekla mamka a co myslíte. Ano, ta kniha je hrozná a já se u jejího čtení vztekala a po dvou kapitolách ji zahodila do kouta.

"Jé, Luci, tohle sis neměla kupovat, je to pěkně hnusný." Ano, čokoládové křupky byly pěkně hnusné a já se po jejich konzumaci ještě dlouho necítila dobře.

"Proč si bereš tolik věcí, stejně Ti budou ležet k kufru." Vzala jsem si místo dvou párů bot asi šest (na každý den a ještě do zásoby), pak jsme samozřejmě obula nanejvýš ty dvoje.

"Budeš se za něj stydět. Nezdraví, nepoděkuje a ještě má špinavé tričko." Mamka měla pravdu. Styděla jsem se.

Na některé věci si asi musíme přijít sami, ale je fakt, že kdybychom věřili radám okolí, ušetřili bychom své chuťové pohárky pro lepší jídlo, nerozbili zipy u kufrů a své srdce nechali někomu lepšímu. Prý jsme si my lidé dost podobní a rozdíly mezi dvěma lidmi jsou velmi nepatrné. Proto si nechte poradit od zasvěcených lidí, kteří vědí o čem mluví.

6 comments:

  1. Pro mě je dost obdivuhodné, že dokážeš uznat svou chybu... Já jsem taky vztekloun a mezek, že když už někomu musím uznat, že jsem se pletla a pravdu neměla, tak mě to stojí takového vztekání... Ale můj táta je úplně to samé, nejspíš máme tvrdohlavost v rodině :-D

    ReplyDelete
  2. Asi si nechám poradit už od tohoto článku :) máš totiž pravdu, a věřím, že většina lidí to myslí spíš dobře než zle

    ReplyDelete
  3. Taky si občas nenchám poradit a pak lituju :) Na druhou stranu - co si člověk nevyzkouší, tomu často nevěří.. :)

    ReplyDelete
  4. Slečno L.,
    nevím, jestli jsem Ti to už psala, ale Tvůj blog je pro mě nesmírně milým dostaveníčkem. Je jiný než většina ostatních blogů a mám moc ráda Tvůj styl psaní. Vždycky je tu něco, co mě buď pobaví nebo donutí k přemýšlení. Dnešní článek byl úžasně nápaditý a je pravda, že i když to s námi naši blízcí myslí určitě dobře, máme prostě svou hlavu a občas NEVĚŘÍME...dokud se nepřesvědčíme sami (rozuměj "dokud se nespálíme"). ;-)
    Tak to je ode mě dneska všechno. Moc Ti fandím!

    ReplyDelete
  5. To je pravda, i když ostatní radí, já si stejně stojím za svým, i když oni mají pravdu...chybami se člověk učí :)

    ReplyDelete
  6. Taky už jsem přišla na to, že je lepší poslouchat a vzít si něco z toho v čem mi druhý odporuje a radí :-)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!