Friday 16 December 2011

Lucie noci upije..

..ale dne nepřidá.






V úterý jsem oslavila svátek. Nijak velkolepě. Pochutnávala jsem si na různých dobrůtkách jako jsou sušenky a piškoty z edice Zlaté od Opavie, pila Teekanee Vánoční čaj a četla Remarqua v horké vaně. Dostala jsem balení do vany od rodičů (šampon, sprcháč, pěnu), tak jsem všechno hned vyzkoušela. :)

Od J. jsem dostala krásnou žíhanou růži a srdce s kamínky na krk. Od jedné babičky jsem dostala upletený nákrčník, bonboniéru a peníze, které věnuji na doučování a druhá babička mi zaplatila lístek na muzikál Quasimodo, kde jsem byla v listopadu.


V naší rodině se svátky nikdy moc neřešily, spíš když jsme byli menší. Já si alespoň den nějak zpříjemnila a ozvláštnila. 

Co Vy? Slavíte nějak své svátky? Co dáváte okolí k jejim jmeninám?

10 comments:

  1. milá Lucinko, taky přeju všechno nejlepší! :) sama bych si na to, že mám svátek ani nevzpomněla, nebýt těch gratulantů :D

    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. tak až někdy pojedeš do Prahy, u Paula se určitě zastav, mají tam výborné věci :) http://www.facebook.com/paul1889.cz posílám jejich fb stránku, kde se najdeš jistě odkaz na je jich web, kde se můžeš podívat, co dobrého nabízí :)
    svátky taky už moc neřeším, když někdo slaví, napíšu mu přání do zprávy, anebo když je to někdo bližší, koupím mu nějaký malý dáreček. já osobně dostávám většinou peníze od příbuzenstva, což je pro mě nejlepší. zvláště po prázdninách, kdy moc peněz nemám.

    ReplyDelete
  3. Tak to teda dodatečně všechno nejlepší! :-) U nás se svátky berou skoro stejně jako narozeniny, sejdeme se celá rodina a je to fajn :-)

    ReplyDelete
  4. Tak to ti, hodně opožděně (stydím se :(), přeji vše nejlepší :)
    My svátky slavíme, ale jen tak nějak jako vy :)

    ReplyDelete
  5. Přeji všechno nejlepší;))

    ReplyDelete
  6. U nás se jmeniny vůbec neslaví, jen si pořejem ale letos na mě trošku zapoměli :)
    a i když opožděně přeji všechno nejlepší

    ReplyDelete
  7. Dodatečně vše nejlepší,... my už svátek neslavíme, prý jsem na to stará :-)

    ReplyDelete
  8. Opožděně všechno nejlepší k svátku, jmenovkyně :) U nás se svátky slaví snad stejně jako narozeniny :D Je to příležitost, kdy se všichni sejdem, pohádáme, usmíříme, sníme hodně jídla a jdeme domů..

    ReplyDelete
  9. Ou jé, já jsem taky Lucka, ale svátek nějak extra neslavím, ani neočekávám nějaké dárky...:] Dostala jsem jen pár čokoládek a bonbonků :D. Kamarádům a příbuzným ke svátku dávám taky jen bonboniéry.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!