Sunday 25 December 2011

Christmas Eve





Jsem ještě plna dojmů a radosti ze včerejšího večera. Taky jsem plná všech těch dobrůtek včetně dnešního oběda v podobě vývaru s játrovými knedlíčky a kachny s bramborovými špalíčky a zelím. Uždibuji sušené ovoce a cukrovíčko, poslouchám koledy, píšu si se svým milovaným, který dnes přijde a debatuji s babičkami, které dneska byly pozvané na oběd.



     Včerejšek byl krásný. Ráno jsme spala asi do 10 hodin, potom jsem si chvilku četla a snídala s ovečkou, kterou jsme dostala od Úžasňáka k Vánocům. Potom jsem koukala na pohádky, válela se v obýváku než mamka zavolala, že už je oběd. Měli jsme rybí polévku a klobásy s bramborovým salátem. Po obědě jsem se šla zkulturnit do koupelny a mohli jsme vyrazit na procházku. Šli jsme se projít do lesa, brácha se válel ve sněhu, my si užívali čerstvého vzduchu.
     Hned po návratu domů jsme si dali kávu a já ještě horký čaj, mamka začala chystat večeři. Večeříme docela brzo - kolem 5-6 hodiny. Letošní Vánoce jsme dárky balily já a ségra, což bylo odlišné od jiných Vánoc, ale věděli jsme všichni, co dostaneme, protože jsme si jeli všechno vybrat do Liberce, takže jsme rodičům ušetřily práci. Dárky jsme nanosili do obýváku pod stromeček už před večeří, aby potom nebyl shon a zmatek.





     Kolem páté jsme zasedli ke štědrovečerní tabuli. Měli jsme opět rybí polévku. Druhý chod byl kapr nebo kuřecí řízek s bramborovým salátem a hodování jsme započali přípitkem. Po večeři mamka "nenápadně" vyklouzla z kuchyně a šla zazvonit na zvoneček, na znamení, že Ježíšek už tu byl. Taková naše tradice. :)
     Dárků bylo spoustu, ani nevím, jaký mi udělal radost nejvíce. Přála jsme si hlavně oblečení, což se mi i splnilo. V příštím článku Vás potěším svých seznamem dárků (nebyl sice dlouhý, ale s tím se ani nepočítalo a já jsem spíše překvapená z množství dárků).
     Po rozbalení jsme hráli Evropu, kterou dostal brácha, koukali na Pelíšky (jeden z mých nejoblíbenějších filmů!) a pak šli spát.

Pokud máte ještě nějaké dotazy, pište na můj formspring, ať ho taky nemám jen tak pro nic za nic. :D

8 comments:

  1. Těším se na seznam dárků, třeba i doplněn o fotky. Moc vám to všude sluší, jen, nemáš už to ofinu moc dlouhou? Už ti skoro nejsou vidět oči! Což je škoda!! Takže buď zkrátit nebo nahrnout na patku.. Vážně!! =))))

    ReplyDelete
  2. Ofinu šmikám každý týden, ale roste mi to jako z vody, takže určitě, až bude trochu více času, ji zase ošmikám. nebooj. :)

    ReplyDelete
  3. Vypadá to, že sis to vážně užila, to je skvělý :-)

    ReplyDelete
  4. Jsem moc zvědavá na dárky, které jsi dostala :)
    Fotky jsou krásné a článek jsi sepsala mistrovsky :)
    Jen se chci zeptat, proč nepíšeš na gmailu, můj email ti nepřišel nebo jen nemáš čas? :)

    ReplyDelete
  5. jojo, to je muj braska, jeden z mych peti mladsich sourozencu ;)

    ReplyDelete
  6. joo tak to nevim, proc jich mam tolik, to se zeptej mejch rodicu :D jinak mas pravdu s tim psychickym i financnim zvladanim je to narocny, s tim druhym obzvlast nekdy... :(

    ReplyDelete
  7. prave.. zvladnout se to da, jen nesmi byt clovek moc chamtivej a musi byt pripravenej na to, ze si bude muset na ledacos privydelat na brigade... (kterou ted momentalne nemam a pekne me to stve :(

    ReplyDelete
  8. priprava pro zivot je to velmi dobra, myslim :) rozmazlenej jedinacek, kterej bude hozenej do zivota jako do vody se proste nenauci plavat...
    taky ti drzim palce, at se ti neco podari sehnat a at se ti pristi rok povede DELF :)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!