Friday 7 December 2012

TAG: 11 (ne)zajímavostí


Na různých blozích na mě pořád vyskakují články s tímhle tagem a tak jsem si po přečtení toho u Madaleny řekla, proč bych nepřispěla i já?

Nebyla jsem sice nominována, ale plně chápu, že se M. nechtělo vymýšlet 11 lidí, kteří by měli napsat tento článek a i já nechávám otevřené pole působnosti všem, kteří budou chtít. :)






Nejprve tedy prásknu nějaké zajímavosti, tajnosti a nebo zkrátka obyčejné věci..
  • poslední dobou stále více ujíždím na černém čaji, piju ho pořád a všude s sebou tahám termohrnek právě plný černého čaje (a taky musí být hodně ocitrónovaný!)
  • nemaluju se - tedy abych to upřesnila: do školy chodím nenamalovaná, ráno mi to šetří spoustu času a moje pleť se celkem zlepšila, jak na ní nepatlám žádné serepetičky..
  • chci žít v cizině, nejlépe v Paříži, New Yorku, Londýně nebo Bruselu
  • chci se dostat na VŠE, strašně moc. když se nedostanu letos, zkusím to za rok.
  • v noci se často budím, abych si otočila polštář na studenou stranu..
  • pokud se mi nelíbí moje sešity, jsem schopná si je přepsat (i kdyby to bylo 30. června), prostě bych nesnesla pomyšlení, že není hezký.
  • miluju Francii, francouzštinu a vše francouzské. co není francouzské, není dobré! :D a co je německé, je zlé! (no dobře, spíš jen němčina je hrozně hnusný jazyk)
  • nesnáším sport a hlavně ten o tělocviku.. při výmyku jsem se rozbrečela - byla jsem ve druháku, ne ve druhé třídě.
  • když s někým mluvím, tahám si vlasy, dělám si z nich kníra nebo se škrábu po krku, lámu si klouby. tedy snažím se to omezovat, většinou se tam děje, když mluvím s Úžasňákem o nějakých zlých věcech nebo s jeho rodiči. jinde jsem si toho nevšimla.
  • moc ráda peču a vařím, bohužel teď není moc čas. každopádně pokud bych Vám vnucovala své pečené/grilované/smažené banány, řekněte NE. zkuste se zeptat J., ten se vždycky při řešení tohoto tématu málem osype.
  • jsem největší prokrastinátorka na světě! kdyby se někde udílel podobný titul, rozhodně mě nominujte. na nadcházející NSZ ani seminární práce se nepřipravuju a čekám, že asi vše spadne do mého klína jen tak..
Otázky od Madaleny:
1. Jak ses dostala k bloggování?
K blogování jsem se dostala asi v 8. třídě, s kamarádkou jsme si založily blog na blog.cz a po pár měsících jsem si založila svůj vlastní (po tom, co jsme se přestaly bavit) a zhruba před rokem jsem přešla na blogspot, kde jsem moc spokojená - je tu mnohem více čtenářů/ blogů ke čtení a lepší prostředí pro tvorbu.
A když tak přemýšlím, můj první blog byl takový ten klasický dívčí z . třídy s okopírovanými články a fotkami fotbalistů. :D Další jsme pak v šesté třídě rozjely s kamarádkou blog o politice v ČR.. No slavně to nedopadlo. :D

2. Měla jsi nějakou tvůrčí krizi?
Spíš mi chybí čas na blog, což mě zpětně vždycky mrzí, na čtenářích je to také znát - méně článků = méně čtenářů.. Tvůrčí krizi jsem neměla snad nikdy. Díky bohu.

3. Kde čerpáš inspiraci? 
Určitě na jiných blozích (a tím nemyslím sprosté kopírování), v časopisech ale i každodenním životě - ráda píšu o sobě, svých zážitcích, zkušenostech - i na kosmetickém nebo módním poli..

4. Změnila bys ve svém životě něco? A pokud by ta možnost byla, co? 
Myslím, že člověk by neměl zpětně řešit minulost a litovat svých činů, všechno děláme/ se děje z nějakého důvodu a pro něco. Možná jsem ale neměla utrácet celou svou první výplatu za kosmetiku a oblečení, autoškola už mohla být doplacená. Ale co, chybami se člověk učí. :)

5. Tvá nejoblíbenější bloggerka?
Jéje, s takovou otázkou na mě nechoď.. Je jich spousta, ale v poslední době patří mezi mé top Simone ze Style Cookbook nebo Silvi ze silvidesign. :)

6. Máš nějaký zlozvyk?
Mám, utrácení peněz. Dále je to neustálé pečování o diář a taky jsem si nezvykla každé ráno nanášet krém..

7.Vědí tví přátelé, že máš blog? A pokud ano, jak se k tomu staví?
Nevědí a já jsem za to upřímně ráda. Blog neberou jako nějaký způsob zábavy, vyplnění volného času a na bloggerky pohlíží jinak než já. 

8. Moře nebo hory.. ? 
Moře! 100%. Nejlepší moře, u kterého jsme kdy byla, bylo to v Mexiku - respektive to už byl vlastně oceán.. Nádherný zážitek na celý život.

9. Tvůj neoblíbenější sport.
Nejsem příliš sportovní typ, ale když už bych si měla vybrat, tak asi zumba nebo klasické posilování. Určitě i power joga, kterou teď máme na tělocviku.

10. Nejlepší značka kosmetiky - jak dekorativní, tak pečující. 
Můj oblíbený je Ryor a teď se mi začíná zamlouvat Yves Rocher.. Dekorativní? To záleží kousek od kousku, ale mám ráda Catrice.. Žádné dražší jsem zatím neměla možnost vyzkoušet.

11. Co nakupuješ nejraději?
V poslední době je to kosmetika, samozřejmě oblečení a boty.. nejdéle se snad ale zdržím v papírnictví! 


Ještě pořád si myslíte, že jsem normální?

10 comments:

  1. hezky sepsáno :)haha to s tím "francouzským" mě pobavilo:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jsem děsná, jedině francouzské.. hold mám pro některé věci slabost! :)

      Delete
  2. Jooo, pořádně kyselej černej čaj je i moje závislost :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. jsem ráda, že nejsem sama. mamka se vždycky diví, když to ještě znovu citrónuju. :D

      Delete
  3. Moc pěkný článeček :)
    PS: Pořádám svojí první giveaway a moc ráda bych tě na ní pozvala!:)

    ReplyDelete
  4. Děkuji za zodpovězení :).
    Máme toho opravdu hodně společného... mimochodem, studuji na VŠE :-D (ovšem na fakultě managementu, která je jedinou mimopražskou fakultou VŠE).

    ReplyDelete
  5. óóó, tak kvůli tomu bych se fakt nebudila! :D ale když jsem byla menší, tak jsem to dělala taky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. já musím! jinak bych nemohla spát dál! vzbudí mě vždycky, jak je ten polštář horký. :D

      Delete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!