Tuesday 21 August 2012

WISHES: (NE)přání



  • NEotálet a konečně začít dělat autoškolu - jsem snad jediná ze třídy, ale ono když si člověk musí vydělat.. a navíc to jde pomalu. uvidíme, v půlce září bych měla začít jezdit, už tedy nesmím utrácet, aby mi zbyly peníze.
  • NEUTRÁCET - nebo aspoň méně, protože moje měsíční bilance vypadá dost děsivě, firmu bych vést nemohla (leda ke krachu).
  • NEpracovat tolik, odpočívat - a to jakkoliv, číst, psát, spát, jíst. každopádně trhám rekordy. na druhou stranu je mým přáním, abych nedělala nějaké chyby a pokračovala dále svou celkem dobře započatou cestou brigádníka a aby mě stále tahle práce bavila.
  • NEpoddávat se tolik svým výkyvům nálad, ostatním lidem a NEvěřit každému, co se na mě hezky usměje. to vše souvisí jedno s druhým a mě je pak smutno z toho, že lidé nejsou takoví, jací se zdají na první pohled.
  • NEsnít pořád o tom, co jak bude, neplánovat si vše do posledního detailu, protože pak je vše jinak, hůře (nebo prostě jinak, ale mě to horší připadá) a já jsem na prášky z toho, že mé plány nějak nevychází.

8 comments:

  1. Brácha dneska úspěšně složil zkoušky z autoškoly, a myslím, že bys s tím měla začít co nejdřív, protože nakonec se toho musel učit docela dost a i ty jízdy zabraly dost času, tak ať se Ti do toho nemotá moc škola ;) :).
    A k ostatním bodům - to znám, jenomže plán je jedna věc, a skutečnost většinou druhá :D. Nicméně Ti přeji, ať se Ti plán daří plnit :))).

    ReplyDelete
  2. Drzim palce, at se ti vse podari! :)

    ReplyDelete
  3. Určitě všechno zvládneš :) ! Jinak autoškola je fajn.. :)

    ReplyDelete
  4. Teď jsem nedávno poprvé řídila auto. Zjistila jsem, že spojka je nejultimátnější záporák všech dob.

    Strašně ti přeju, aby se ti všechno povedlo! :)

    ReplyDelete
  5. Určitě to všechno zvládneš ;)

    ReplyDelete
  6. Asi bys měla vyhledat odborníka na to utrácení. To už vážně není normální! =D Ušetři něco aspoň měsíc!!! ŠUP =)

    ReplyDelete
  7. Slečno L.,
    ráda jsem tě nominovala na Blog Awards ♥
    http://www.lore-madalena.blogspot.cz/2012/08/nominace-na-blog-awards-aneb-tipy-na.html

    Jinak se těším na tvé nové články a snad jsi vše zvládla tak, jak jsi chtěla..

    ReplyDelete
  8. Týjo, to bych též potřebovala, ale nevím, nevím. :/

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!