Monday 6 February 2012

My cities

luggageMiluju cestování. Toužím projet celý svět. Především se chci podívat do USA, znovu navšítivit Velkou Británii, Francii a Mexico (o tom napíšu někdy více).. 

Procestovat Asii (třeba Tibet, Čína, Japonsko, Indie,..) a celou Evropu (tady mě lákají hlavně severské země, Švýcarsko, má oblíbená Francie a Irsko). Naposledy jsem si připsala Austrálii a nový Zéland. 

Cestování po mých oblíbených zemích a městech je důležitou položkou mého seznamu snů. Doufám, že si ji někdy odškrtnu.


Amsterdam je pro mě jaro. Coffeshopy, kanály s lodičkami, Van Goghovo muzeum, parky s tulipány..

Mexico City je pro mě létem. Opálení Mexikáni, slamák na hlavě, rozpálené náměstí, smažené kobylky a všude kolem hudba a smích..

Londýn je pro mě podzim. Taxíky, mlha nad Temží, zmuchlané Times v kožené kabelce, barevné parky, mrholící déšť a čaj ze Starbucks..

Vídeň je mojí zimou. Sněhové vločky, havrani, sachr a vídeňská káva v zapadlé kavárničce..

New York mi značí noční život (mnou tak milovaný). Světla, spoustu lidí, žluté taxíky, mrakodrapy, noční Central Park..

Paříž, ta je krásná vždycky. Ve dne, v noci. V každém ročním období. Eiffelovka, Montmartre, Champs-Élysées, malíři, móda, žabí stehýnka..

7 comments:

  1. cestovala bych, a jak, ale takové cestování dost stojí, takže bohužel ... :( no snad NĚKDY.

    ReplyDelete
  2. budu ti držet palce!!:) Snad se ti tvůj sen splní:)

    ReplyDelete
  3. taky bych chtěla jednou procestovat co nejvíc zemí :)) musí to být paráda poznávat nové lidi a kultury :)) a doufám že see i tobě ten sen splní :))

    ReplyDelete
  4. Pěkně napsané:)
    Zvláštní - tvůj popis Vídně mi nějak sedí na zimní Brno. Čím to bude? Že by to, že jsou si ta města celkem blízká?

    ReplyDelete
  5. Cestování mám strašně ráda, až na cestovní horečku, která mě pravidelně postihne a vybalování :-D Právě se s přítelem rozhodujeme, kam vyrazíme v létě na dovolenou - jestli k moři nebo do Paříže, sice už jsem tam byla, ale s ním by to bylo úplně něco jiného... Ale stejně bych nejradši jela jak k moři, tak do Paříže, ale bohužel :-D... Třeba nakonec skončíme v kempu v českým ráji pod stanem :-) Jinak má vysněná místa jsou dost podobná těm Tvým, hlavně ta tím Atlantikem mě to dost láká :-) A přeju, aby ses podívala všude tam, kam si přeješ :-)

    ReplyDelete
  6. Krásně jsi to napsala :) Vzhledem k tomu, že píšu jednou rukou, se omlouvám za stručnost :(
    Přeji ti, ať se ti tvůj sen splní :)

    ReplyDelete
  7. Jednou bych chtěla procestovat celý svět od Afriky až po Amerikou, pokud budou finance, proč ne :-) Hrozně hezky si to popsala, úplně mám cestovní náladu! Já už chci do Londýna! Jinak já mám "na účtě" víkend v Paříži, a víkend v Italských Benátkách na karnevale :)) Tak ať se sny splní :))

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!