Monday 30 January 2012

Naši furianti

Opět jsem v našem městečku navštívila jedno z představení, které nabízí studentské předplatné do divadla. Tentokrát to byla hra Naši furianti od Ladislava Stroupežnického, která se mi náramně hodí do povinné četby.

Nenapadlo mě, že z takové otravné knihy (tu jsem tedy ještě ani nečetla, ale stačila mi ukázka v čítance) dokáže někdo udělat skvělou podívanou a já se u ní tak nasměju. Hra trvala přibližně dvě hodiny a já se nemohla nabažit skvělých hereckých výkonů. Hrál zde například pan Táborský, Ilona Svobodová, Jan Vondráček a další herci, které však neznám podle jména. To některým možná napovídá, že za nastudováním stojí Divadlo v Dlouhé z Prahy. Jejich hry jsou vždy zárukou kvalitního vystoupení.



Pokud máte tu možnost jít se na Naše furianty, neváhejte. Hra je zmodernizovaná, avšak zachovává vše podstatné a dobové. Dílo je samo o sobě nadčasové, navíc v podání mistrů si ho užijete na 100%!

2 comments:

  1. Já jsem to viděla v Národním a taky to byla sranda :-) akorát jsem trapně nevěděla, kdo jsou to furianti :-)

    ReplyDelete
  2. Jeeee na to jsem nedávno taky byla, taky jsem se hrozně nasmála...líbilo se mi to tak, že jsem na to napsala recenzi do hodin literatury :D!

    http://3-mka.blogspot.com/

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!